Tanácsadó irodánkban bármilyen pénzügyi területet érintően ingyenes segítséget kapnak az ügyfelek.
Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Tanácsadó Iroda – üdvözlet a webhelyen!
Forduljon hozzánk panaszával! Amit biztosítunk...
-
Ingyenes, gyors pénzügyi tanácsadás
-
Panaszlevél és fogyasztói kérelmek benyújtásának segítése
Pénzügyi panasz esetén segítséget nyújtunk a panaszlevél megfogalmazásában, valamint a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ, továbbá a Pénzügyi Békéltető Testület eljárásainak megindításához szükséges kérelmek benyújtásában.
-
Szakmailag hozzáértő tanácsadók
Kollégáink pénzügyi fogyasztóvédelem területen több éves tapasztalattal, valamint jogi- és egyéb felsőfokú végzettséggel rendelkeznek.
Ügyfélfogadás
Tanácsadó iroda címe: 3100 Salgótarján, Főtér 1. II. emelet 4. (volt SZMT-székház)
Szerda 09.00 - 15.00
Csütörtök 09.00 - 15.00
Szerda 08.00 - 14.00
Kihelyezett tanácsadási napok
Hatvan Polgármesteri Hivatal |
5100 Jászberény, Réz utca 1-3. C épület 1/5. |
Hatvan Polgármesteri Hivatal |
5100 Jászberény, Réz utca 1-3. C épület 1/5. |
Gyömrői Család- és Gyermekjóléti Szolgálat |
Rákosmenti Polgármesteri Hivatal |
Hírek
-
A kriptopiaci szereplők – szolgáltatók, kereskedési platformok – által működtetett ökoszisztéma jelenleg még felügyelet, garanciális és kárviselési szabályok nélkül működik itthon.
-
A Nemzeti Kibervédelmi Intézethez bejelentés érkezett, amely szerint csalók az NBSZ NKI nevében és hamisított telefonszámával próbálják meg rábírni a hívott magánszemélyt, hogy adja ki a személyes és bankszámla adatait.
-
Figyelmeztet a Magyar Telekom, hogy az utóbbi időben megnövekedett a kártékony URL-ek küldése SMS üzenetben.
-
2023. negyedik negyedévében jelentősen csökkent az átutalásos kibercsalások száma, kárainak összege, de a kártyás visszaéléseké tovább nőtt. Eredményeket hozott a KiberPajzs együttműködés és banki visszaélésszűrő rendszerek fejlesztése.
Rólunk
A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodák a Magyar Nemzeti Bank által létrehozott Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat részeként működnek. Tanácsadóink a hét három munkanapján nyitvatartási időben személyesen, továbbá telefonon, e-mailen, postai úton és Facebook üzenetben is várják a pénzügyi fogyasztóvédelmi kérdéseket, panaszokat.
Milyen ügyekben fordulhat hozzánk?
- Hitellel, kölcsönnel, biztosítással, megtakarítással kapcsolatos, és egyéb banki szolgáltatást érintő kérdésekben.
- Már meglévő szerződéssel összefüggő panasz esetén.
- Követeléskezeléssel kapcsolatos és méltányossági ügyekben.
Amiben segítünk...
- Panaszlevél, méltányossági kérelem megfogalmazásában.
- A Pénzügyi Békéltető Testület és a Magyar Nemzeti Bank eljárásainak megindításában.
- A pénzügyi ismeretek bővítésében.
Amennyiben bármely, a fentiekben részletezett kérdésben, vagy egyéb pénzügyi fogyasztóvédelmi témában kérné szakértő segítséget, forduljon tanácsadónkhoz!
Footer
Még nem lett létrehozva címlapra kerülő tartalom.